top of page

Ανιδιοτελή αγάπη

Επιτρέψτε μου να πω λίγα λόγια για αυτή την αγάπη άνευ όρων,που τόσο πολύ διαβάζουμε συνεχώς.

ΠΩΣ φτάνουμε σε αυτήν?

Mεσα από την μέχρι τώρα εμπειρία μου παρατηρώ ότι όλοι μας έχουμε αυτόματα την τάση να κρίνουμε,πολλές φόρες να καταπιέζουμε,καμιά φορά να αγνοούμε και να θέλουμε να ξεφορτωθούμε

όλα αυτά τα "αρνητικά" και κατώτερα συναισθήματα και όσα αποτελούν την κατώτερη ζωώδη φύση μας.

Όμως δεν είναι αυτός ο δρόμος για την αγάπη!

Μα είναι και αυταπόδεικτο. ΑΓΑΠΗ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ=αγαπώ ΟΛΑ (άνευ όρων)!!! όλα εξυπηρετούν ένα σκοπό!

Εφόσον ο στόχος μου είναι η αγάπη,είναι η πνευματικότητα,τότε παρατηρώ τον εαυτό μου και κάθε φορά που τον βλέπω να πράττει,να νιώθει,να σκέφτεται από μια κατώτερη οπτική γωνία τον ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δίνει να γίνω καλύτερος και να έρθω πιο κοντά στο Θείο!

Αγκαλιάζω,αποδέχομαι,θεραπεύω και απελευθερώνω όλα μου τα κομμάτια!!!!

Και αυτό είναι μια συνεχής διαδικασία,κάθε λεπτό! και κάθε κάθε φορά που με ειλικρίνεια και θάρρος βλέπω τον εγωισμό μου,βλέπω την φιληδονία μου,την απληστία μου κλπ,είναι μια ευλογημένη στιγμή που με φέρνει πιο κοντά στην αγάπη και στην αλήθεια εφόσον αυτό επιλέξω. και ίσως να μην τα καταφέρνω να τα αποδέχομαι και να τα απελευθερώνω κάθε φορά,και αυτό είναι μέσα στο παιχνίδι της αγάπης!

Αποδέχομαι ΚΑΙ αυτό! και την αποτυχία μου και την επιτυχία μου!Αν την βαπτίζω επιτυχία ή αποτυχία,που στην ουσία είναι απλά μια εμπειρία, και προχωρώ.

Μαθαίνω να επιτρέπω στον εαυτό μου,και τα σωστά και τα λάθη,και έρχεται κάποια στιγμή που ο απόλυτος διαχωρισμός καταρρίπτεται και όλα γίνονται ευλογίες και ευκαιρίες!

Και προχωρώ στην αγάπη!

Mαθαινω να αγαπώ κάθε μέρα,κάθε λεπτό,εξαγνίζω,θεραπεύω,μετασχηματίζω,απελευθερώνω,κάθε μέρα,κάθε λεπτό! και ευγνωμονώ! Κάθε λάθος με φέρνει πιο κοντά στο σωστό!και από όλα μαθαίνω!

Σας παρακαλώ μην κρίνετε,μην απορρίπτετε τον εαυτό σας! Αγαπήστε όλα του τα κομμάτια ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ!

ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΑΓΑΠΗ,ΟΜΟΡΦΙΑ,ΦΩΣ! Ευχαριστώ!!!

Ευλογίες,αγάπη και φως σε όλους!

Καλλιόπη Παπαχατζάκη

White Time healer

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
bottom of page